söndag 8 mars 2009

Nu ska vi se vad Fenixmona gjort denna dag!

Det är ju söndag så lite matlagning har det ju blivit förståss!

Idag blev det bara en rätt för jag hade inte så mycket tid för matlagning.

Jag fixade till tre kålpuddingar och de två minsta gick in i ugnen samtidigt. Fast det blev lite problem när de var klara...Jag klarade inte att få ut den mellanstora. Mina handleder ville inte vara med längre...Jag har ju haft nån konstig värk som jäklas sen en massa år tillbaka, men det är bara ett år eller två på ett ställe, sen har jag tröttat ut den, så då flyttar den sig till nästa ställe och nu är det handlederna...Jaja, jag fick ringa till Wictoria så hon fick lyft ut den, så det gick bra!

Så maten blev klar och tvätten är klar, men jag hann faktiskt en sak till! Det ska ni få se i nästa inlägg, men jag kan säga att NU har jag vår i mitt kök!!

Inga kommentarer: