onsdag 25 mars 2009

Här kommer jag i ett nötskal!

Mitt i prick har hon allt träffat denna gång allas vår  EWA-STINA eller hur?

Jag tycker denna beskrivning är helt underbar! Tack snälla Ewastina!!!Härom dagen fick jag en härlig go kram från vännen Ulle, en kram som jag idag vill ge till alla bloggvänner!

Slutligen vill jag också ge er alla hoppet om vår! För visst är det vår, ingen tvekan! Från vännen Kerstin i Skövde kom någta helt underbara bilder.

Visst är det snö kvar men staren är i alla fall vårens budbärare!

Så nu slår vi upp våra fönster och släpper in våren och sommaren! Njut av dagen idag och förvalta den väl! Dagen blir inte bättre än vad du gör den till. Se det glada och det positiva, för hur illa det än ser ut, så finns det något positivt att plocka fram!

Inga kommentarer: