måndag 30 mars 2009

En riktig fyllekaja!!

Jag har aldrig riktigt förstått vad uttrycket att någon är en "fyllekaja" kommer ifrån. Att det gäller någon som dricker för mycket, det vet vi ju alla, men vad uttrycket bottnar i vet väl de flesta inte. NU vet jag och när ni tittat på bilden så vet ni också!

Inte visste jag att det var på detta viset...

Igår fick jag som jag tidigare sagt, många awarder. Denna fina award fick jag igår av vännerna Annsan och Ulle och det gjorde mig väldigt glad! Tack ni båda! Jag ger den vidare till alla som kikar in här idag! Jag älskar alla bloggar som jag läser och alla har en underbar mysfaktor! Ni är alla unika! Från vännen Mollan kom idag en underbar vårbukett som ni alla kan ta med till er blogg som en hyllning till våren! Tack Mollan!

Ha en fin dag alla och njut av den dag som idag är. Gårdagen är redan historia och om morgondagen vet vi inget!

Inga kommentarer: