måndag 23 mars 2009

Ännu en underbar måndag!!

Alltid så underbart med måndag! Denna måndag skapade emellerid lite beslutsångest, men det har gått över nu! Bilderna från banan igår kommer senare. Idag måste jag få berätta att vännen SYREN har gjort mig så glad genom att välja ut min, just min blogg, som veckans blogg för vecka 13! Tack vännen!

Jag har även fått en fin award!

Denna fina award fick jag från vännen Företagerskan och den ska jag nu i min tur dela ut till välförtjänta vänner. Fast alla mina vänner förtjänar denna, så ta den med er mina vänner! Till DIG från MIG! Jag har också fått en alldeles underbar, helt personlig awards från vännen Glädjespridaren Justine 

"Fenixmona

sprider en trygghet och magi

över metrobloggen

kram justine"

Tack underbara Justine för dessa fina ord! Ni som inte stiftat bekantskap med dessa fina bloggvänner, rekommenderar jag ett besök! Trevliga och läsvärda bloggar har de allihop!! Med dessa rader önska jag er alla en fin dag och att solen måtte lysa på er!

Inga kommentarer: