lördag 28 mars 2009

Nu drar jag iväg strax!

Idag har vi mycket att stå i. Huset efter svärföräldrarna ska ut till försäljning, men det måste röjas ut en massa saker innan mäklaren kan ta de foton som behövs. Så alldeles strax ger vi oss av till Hunnebostrand! min kamera följer ju med förståss så något foto ska väl hinnas med!

Så här såg det ut sist jag fotade där ute...Visst är det fint!

Min lilla Werona höll på att råka riktigt illa ut igår på sin arbetsplats. Hon är föreståndare på lampehuset i Vinterbro, några mil från Oslo. Igår när hon monterade lampor på skyltväggen rasade en vägg ner över henne. Den slog i i nacken, vid sidan om örat och hon blev riktigt illa där an. Hon kräktes flera gånger men åkte inte till läkare, trots mitt tjat.

Nu har jag precis pratat med henne och hon är bättre idag! Gudskelov! Det är ju inte mycket man kan göra åt envisa vuxna barn...bara tjata...

Ha en bra dag alla och förvalta dagen bra! Den går, som ni vet, inte i repris!

 

Inga kommentarer: