tisdag 24 mars 2009

En förändrad värld på många sätt!

Idag vaknade jag upp till en totalt förändrad värld, i alla fall utanför mitt fönster. Det var helt vitt och det snöade...men...Nu är min himmel blå och det är strålande solsken! Lite kallare är det med -4 grader just nu, men det kommer säkert snabbt att förändras. Solen värmer redan väldigt gott! Precis som här i Sverige är våren en underbar tid även i Turkiet. Idag visar jag också lite god mat om du kikar in på min TURKIETBLOGG och du kan också se hur billigt du kan äta på din semester.

I eftermiddag ska jag försöka att få ut de utlovade bilderna från Glimmingen i söndags, då Christoffer testkörde den nya karten. Tiden räcker inte till för att lägga in detta nu på morgonen. Ha nu en fin dag alla! Le mot världen och världen ler mot dig!

Inga kommentarer: