onsdag 25 mars 2009

En salig blandning från en sliten kvinna!

Ett rörigt skrivbord ska tyda på ett rörligt intellekt, fast hos mig tror jag helt enkelt att det är bara...rörigt! just nu borde jag nog ligga i min säng för ingenting tycks bli bra när jag är trött!

Jag ville ju så gärna få visa vår "nya" bokhylla. Den är så vacker, men hur jag än joxade med kameran så ville den liksom inte komma till sin rätt.

Det är belysning överallt, både i skåpen och över. Vackra blyinfattade rutor i dörrarna.

Med blixt syns ju inte belysningen och utan blixt blir det för mörkt...men...den är vacker, mycket vacker. Står stadigt också för det är gediget trä. Nu återstår bara att få den "möblerad" men det blir inte gjort i kväll! Nej, nu dyker jag i säng och önskar er alla en god natts sömn!

Inga kommentarer: