fredag 20 mars 2009

Något kallar även denna dag!

Arbete befordrar hälsa och välstånd sägs det, så det är allt bäst att komma sig iväg även denna dag! Välståndet har jag dessvärre inte sett så mycket av, men jag mår ju bra och det är väl huvudsaken! För er som inte visste det så är det VÅRDAGSJÄMNING IDAG och lite vårtips hittar ni om ni går in på Fenixmonas samlade verk som ni hittar i min sidkolumn, där ni också hittar min idag uppdaterade Turkietblogg!

Nu suger och drar turkiet i mig igen fast jag älskar våren i Sverige...tro inget annat!!

Ett säkert vårtecken är att cocartträningen nu tar fart igen!! Denna helgen blir det träning på Glimmingen! Ha nu en underbar vårdag oavsett väder och vind för glädjen bär du alltid med dig! Ta vara på din glädje och njut av din dag!!

Inga kommentarer: