söndag 6 december 2009

Snögubbar i mängder

i stället för lysande längder!

Så här ser de ut på dagen mina tomtiga snögubbar! Så enkelt att sätta upp och med rejäla kontakter för utomhusbruk, så nu slipper vi en massa adaptrar inomhus.

Så här fint lyser det nu när mörkret har sänkt sig denna söndagskväll!

Ni minns den jättefina adventsgruppen vi fick av vännen Biggan och familjen när de var här förra helgen? Titta nere till vänster om tomten...där kommer minsann ännu en jättestor knopp! Denna gåvan kommer säkert att stå till efter jul!

Smått besök har vi haft idag oxå, självaste Victor minsann och han, precis som de andra barnbarnen gillar verkligen farmors mat! Sen hände något helt fantastiskt! Jag vann, jag vann här på bloggen!! Vad jag vann och vad skall jag berätta i morgon bitti...Suss nu gott och klura gärna lite på vad det kan vara...

Inga kommentarer: