söndag 13 december 2009

Lussekatter ska det va´idag!

Ingen lucia utan lussekatter väl? Den här filmen med min lillelussekatt Cesare togs när vi ptecis hämtat hem honom från veterinärstationen.

En liten påminnelse...Glöm inte att rösta på Tomson denna veckan! Skicka bara ett mail och skriv i ämnesraden: Rösta 
I mailet skriver du bara:
 
Old Faithful  -  Tom Tomson Lindqvist 
Ditt namn och telefonnummer...KLART!! Så lätt!
Skicka det till radio-88@telia.com 

Nästa lussekatt som jag bjuder på idag fick jag från allas vår vän Bitte i ett mail igår...så duktig kisse, där har allt Cesare en del att lära.

Jag fortsätter kämpa i RIMSTUGAN och är jätteglad för alla röster som jag har fått!!

Jag blir så glad om du vill skicka ett sms eller fler och rösta på mig!! Skriv Rim 15206 och skicka det till 72550.

Hela beloppet exklusive operatörernas avgifter går oavkortat till 
"Barnens Rätt I Samhället".
Varje SMS kostar 5 kr + ev. operatörsavgift.

Inga kommentarer: