lördag 19 december 2009

Hujedamej, så kallt!!

Idag ska jag inte lämna stugvärmen! Det är -14,4 grader, men stiger väl kanske lite under dagen.

Så här ser det ut hos mig just nu. Mycket snö vräkte ner här i onsdags och det var kaos på vägarna. Äldste sonen och hans familj tog sig från Göteborg och hit till Uddevalla, sen kunde de inte fortsätta hem. Fanns inte en chans, så de sov över här.

Gubben ska skotta av altanen sen, men jag håller mig inne och kokar kola idag! Riktig chokladkola, precis som gamla tiders Rival, om det är någon som minns den.
Nu har nästa stora knopp slagit ut på den fina Amaryllisen som vi fick av Biggan! Glöm nu inte att gå in och rösta på Tomson! Skicka bara ett mail och skriv i ämnesraden: Rösta
 
I mailet skriver du bara:
 
Old Faithful  -  Tom Tomson Lindqvist
 
Ditt namn och telefonnummer...KLART!! Så lätt!
Skicka det till
radio-88@telia.com

Och i fönstret blommar nu mina julkaktusar så fint! Själv ska jag idag gå mellan spisen och RIMSTUGAN för nu är det inte många dagarna kvar till jul! Julrimstävlingen håller ju bara på fram till julafon klockan 24.00. Så nu behöver jag alla röster jag kan få...Jag blir så glad om du vill skicka ett sms eller fler och rösta på mig!! Skriv Rim 15206 och skicka det till 72550. Det kostar 5 kronor + ev. operatörsavgift. Hela behållningen går till BRIS!

Inga kommentarer: