söndag 20 december 2009

Idag måste jag ut igen!!

Jag har inte stuckit näsan utanför dörren sen i fredags och jag hade önskat att jag sluppit även idag. Minus 13 grader är det här och det är inte något för denna värmekrävande människa!

Jag tröstar mig denna dag med att det är vintersolstånd och nu blir det inte mörkare än så här! Nu kan jag med lite god fantasi, känna att vi är på väg åt rätt håll igen!

Efter flera dagars kyla har nu isen kastat sig utmed våra kuster. Vinterbilder är onekligen vackert men inget som jag vill uppleva live!

Vännen Kerstins värmande brasa får ni värma er vid denna dag! Själv drar jag iväg till jobbet vid halv åtta och kommer förmodligen hem sent denna måndag.

Titta in hos oss i Rimstugan...än hinner du få ett fint rim till din julklapp! Klicka bara på bannern och lägg in klappen som vi ska rimma på!!

Inga kommentarer: