måndag 14 december 2009

Gubben fick inte liv i mig!!

Jag har försovit mig rejält idag!! För första gången i mitt liv! Vaknat sent har jag väl gjort nångång men idag var det avsevärt mer än så!

Kanske den har kommit nu, tiden då både människor och djur ska gå i ide...Det hade ju varit det absolut bästa, åtminstone för mig! Jag avskyr verkligen vintern! Jag fryser, jag kan knappt gå och är skräckslagen för att halka!! Jag vill ha sommar!!! Alltid!!

Igår var vi i alla fall en liten tur ner på stan, men då hade halkan inte slagit till ännu. Den kom på vägen hem, så jag var ju väldigt nöjd att vi har inomhusgarage så jag inte behövde utsätta mig för eländet. Fast Johnny och barnen skulle ju hem och det var nervöst!

Resan hem för dem gick bra men det var såphalt de sista tre milen. Det var det även idag enligt gubben som nu har rapporterat från jobbet. Vägverket har väl blivit tagna på sängkanten som vanligt när halkan slår till...fast de kan ju ha försovit sig idag förståss..!!
I Rimstugan är de i alla fall alltid vakna! Där är du välkommen in dygnet runt! Klicka bara på bannern så kommer du direkt dit!!

Jag blir så glad om du vill skicka ett sms eller fler och rösta på mig!! Skriv Rim 15206 och skicka det till 72550. Hela behållningen från alla sms går direkt till BRIS!!

Inga kommentarer: