lördag 12 december 2009

Jag behöver er hjälp kamrater!!

Jag kämpar och kämpar! Skulle så hemskt gärna vilja erövra titeln "Sveriges bästa julrimmare"... bara en gång i livet! Jag säger som Martin Luther King: "I have a dream..." Klicka på bannern och se mina rim!!

Tävlingen kommer att avgöras med sms-röster och juryns beslut. Jag blir så glad om du vill skicka ett sms eller fler och rösta på mig!! Skriv Rim 15206 och skicka det till 72550. Så här har dagetapperna sett ut till och med 10 december:

1 dec Antares
2 dec Fenix Mona
3 dec Lady in red
4 dec Trees
5 dec Fenix Mona
6 dec Kitwood
7 dec Fenix Mona
8 dec Antares
9 dec Antares
10 dec Erica F

Välkommen in i stugan! Varje sms-röst är mer än välkommen! Vill du inte rösta på mig så finns det över 100 andra rimmare att rösta på och varje röst går till ett mycket gott ändamål!!Hela beloppet exklusive operatörernas avgifter går oavkortat till 
"Barnens Rätt I Samhället".
Varje SMS kostar 5 kr + ev. operatörsavgift.

Inga kommentarer: