onsdag 9 december 2009

Ny tävling, vinster och senaste topplistan!

Nu händer det så mycket överallt så det är svårt att få med allt trevligt, men försöker ändå så gott det går!

Här ser ni de fina vinsterna och det trevliga julkortet som jag fick av vännen Stevie! Ja, lille Cesare också för han vill ju alltid vara där matte är! Tack Stevie! Nu har jag fått blodad tand och är med i ännu en tävling, denna gån hos EMMALOU som har en underbar blogg som ni borde besöka!

Jag medverkar i en tävling där jag kan vinna en effektiv hårtrimmer anpassad för barn. Hårtrimmer kommer ifrån http://www.philips.se/index.page. Tävlingen hittar du hos Emma-Lou på http://emmalou.myshowroom.se/vinn-en-trimmer-fran-philips/ 

Senaste topplistan på Radio Spotnick ser nu ut så här:

1/  Lover Please  -  RoVi

2/  Old Faithful  -  Tom Thomson Lindqvist3/  Ingen är som Ann  -  Spotnicks

4/  Forest Dream  -  Mac Abels

5/  La Rosita  -  At Your Service

B: Silence Is Golden  -  Rolling Stage Rockers

B: Shadoogie  - Re-Sounds

Röstar på er nya idol Tomson gör ni genom att följa anvisningarna HÄR!!!

Mig träffar ni i Rimstugan som vanligt så välkommen in och hälsa på!

Inga kommentarer: