tisdag 15 december 2009

Björnen sover, björnen sover i sitt lugna

bo! Men det får minsann inte jag...orättvist!! Betald ledighet från jobbet vid halka, det skulle man i alla fall ha! Personalvård!!

Onsdag 16 december och här är det is och halka! Två dödsolyckor i trafiken redan...Helt fruktansvärt! Förstår inte att detta kan vara något att önska sig...Nej, någon vinterälskare är jag inte och kommer aldrig att bli!

Glöm inte att rösta på Tomson idag om du inte gjort det!! Skicka mail till

radio-88@telia.com

Skriv i ämnesraden: RÖSTA

I mailet skriver du: Old Faithful  -  Tom Tomson Lindqvist

Sen är det bara att skriva ditt namn och telefonnummer!!

Nu måste jag strax ge mig av till jobbet, ingen personalvård inte...Nej, ut måste jag! Min lille Cesare får i alla fall vara inne i värmen idag, han kurrade så gott när han kom in från kylan!

Gläd mig genom att rösta på mig i Rimstugan. Skicka ett sms till 72550 och skriv texten: Rim 15206. Önskar er alla en bra dag...

Inga kommentarer: