onsdag 19 november 2008

Varför denna sidvisningshysteri?!

Nu är jag i funderartagen igen! Jag ser att många av bloggarna desperat jagar sidvisningar fast jag förstår egentligen inte varför. Kanske det är en form av självtillfredställelse, för alla människor vill ju bli synliga och bekräftade. Det kan i alla fall inte vara för "lönen" för den lär inte många kunna leva av. Själv låter jag dessa småslantar som kommer in varje månad stå kvar på kortet. Det kan ju bli en liten slant med tiden.

Själv tycker jag väldigt mycket om att visa foton, både mina och andras. Jag tycker också om att skriva vilket jag får utlopp för här på bloggen! Jag tycker också om den sociala biten med alla trevliga kommentarer, men inte funderar jag speciellt på sidvisningar. Det ger sig ju självt varje månad, eller hur?

Tag det nu lugnt och fint i halkan idag! Tag vara på dagen och gör det bästa av den! Glöm inte att ta med ditt leende och din glädje! Det smittar!

Inga kommentarer: