söndag 9 november 2008

Fenixmona visar kalasbilder!

Idag räckte tiden som vanligt inte till, för jag skulle ju berättat om Wictorias överraskning. Den hemlighet som inte fick avslöjas i förväg...

Uppvaktningen och middagen hos mig blev jättelyckad.

Alla blev mätta och belåtna och Wictoria skulle efteråt hem och slappa, trodde hon.

Men, men...det blev inget med det!

Wictorias kusin Rebecca och hennes sambo Björn bröt upp lite tidigare från kalaset. Wictoria trodde att Rebecca skulle jobba. Men hej, vad hon bedrog sig! Rebecca hade tidigare fått låna Wictorias lägenhetsnyckel av mig och där rustade de till 25-års partaj! Rebecca hade fått fatt i alla Wictorias kamrater som mangrannt hade kommit och väntade i lägenheten när Wictoria kom hem!!

Jag var ju bara tvungen att ringa ner en timma senare och då säger en glad Wictoria så här: "- Å´mamma, jag tyckte att hela dagen hade varit så jättefin, men den blir ju bara bättre och bättre!"

Inga kommentarer: