måndag 3 november 2008

Fenixmona klar att fånga dagen!

Mitt kaffe är urdrucket och frukosten aväten och snart är det dags att ge sig av denna tisdag. Nu är planeringen i full gång inför Wictorias födelsedag i helgen! Den 9/11 fyller hon 25 år! Vi kommer att fira henne här hemma redan den 8/11 med middag och tårta. Jag har försökt att få med så många som möjligt av vår stora släkt, men tyvärr kommer många att fattas som vanligt. Jag är glad för alla som kommer, mycket glad! Fast visst skulle jag önska att jag lyckades, att åtminstone en gång till, under min livstid, samla allihop!

Dagen efter Wictorias födelsedag fyller yngste sonen 31 år. Han vill inte finnas med på bild här på bloggen så det respekteras givetvis. Nu har jag uppdaterat TURKIETBLOGGEN så kika gärna in och se hur vår frukost var i Side. Ha nu en underbar och fin dag alla! Tag vara på dagen och varann, ingetdera går i repris!

Inga kommentarer: