söndag 9 november 2008

Fenixmona har också firat fars dag!

Denna helgen har gått i firandets tecken, verkligen! Min far fick en liten Farsdagsgåva igår och den blev uppskattad!

Han fick CD:n med Christer Sjögrens 60-talslåtar. Min lille gubbe har blivit mäkta ihågkommen idag också, både av barn och barnbarn. Dagen idag har varit fulltecknad. werona och jag var med på "öppet hus" i Andrés verksamhet uppe vid Lane. Sen tog vi med pojkarna till Glimmingen där Christoffer tränat hela helgen. Kort på detta får ni se i morgon! För att se alla kort från födelsedagsfirandet går ni in HÄR! Då kommer ni till Mitt Space där ni också hittar massor av album och kort som ni gärna får lov att använda! Nu ska jag försöka komma runt i stugorna och se hur helgen och dagen varit för er andra! Sen sover vi alla gott!!

Inga kommentarer: