onsdag 12 november 2008

Fenixmona möter den nya dagen!

Godmorgon alla! Idag är det kallare här i Uddevalla, bara drygt 3 grader. Helt okay så länge det inte är halt. Tusen tack, säger jag idag till EWA , denna superduktiga kvinna, som hjälpt mig att göra min blogg så fin! Har du ännu inte besökt EWA så gör det! Hon har en jättefin och trevlig blogg!

Det gjorde mig väldigt glad, att höra, att så många tycktes bli fotoinspirerade av mina bilder igår kväll. Det har väl inte undgått någon förståss att jag är road av att fotografera. Mest av allt gillar jag att ta bilder av landskap och blommor.

Hoppas jag kan fortsätta att inspirera, det gör jag så gärna! Nu kallar jobbet igen och jag måste iväg! Idag blir det förmodligen en lång dag, men så är det ju ibland. Ha en jättefin dag alla! Le mot världen och världen ler tillbaka mot dig!

Inga kommentarer: