torsdag 13 november 2008

Carpe Diem säger Fenixmona!

Godmorgon i alla bloggstugor denna härligt regniga fredag! Regnet öser ner och termometern visar på drygt 6 grader. En del av er har uttryckt att ni har bloggtorka, vad det nu kan vara... Jag har aldrig bloggtorka, tvärtom, för varenda dag är ju en stor händelse och väl värd att dokumentera! Denna dag har CHARLOTTE en riktigt spännande tävling som ni inte får missa! Inte heller ska ni missa vår fantastiska EWA som är en hejare på fina layouter!! Gillar du inte kyla, snö och is så ska du gå in på Turkietbloggen där du får en försmak av sommar.

Själv måste jag rusa iväg till jobbet, som vanligt! fast det gör jag ju med glädje som ni väl alla vet. Jag tillhör ju de som verkligen trivs med mitt jobb.Förresten är det dags för jour denna helg så det känns gott att vara pigg och utvilad.

Ha nu en fin dag alla! Tänk på att vi är ännu en dag närmare vår och sommar! Tag väl vara på dagen idag för den lär inte gå i repris!

Inga kommentarer: