torsdag 6 november 2008

Fenixmona önskar godmorgon!!

Idag är det regn och 3,6 grader. Nu har jag bäddat och gjort klart för Werona och familjen, som kommer från Norge idag!

Gott att ha allt klart så de får ta det lite lugnt när de kommer ner hit. Werona jobbar väldigt mycket och borde slå av på takten lite, men hon är väl lik sin mor och då är det inte enkelt. Jag vet! I morgon blir det kalas för Wictoria och jag fixar middag efter hennes önskemål. Hon vill ha min speciella, försvenskade variant av Ungersk höna. Jag kommer att laga rejält med mat denna gången och har inhandlat 7 kg med kycklingfilé, så alla ska garanterat bli mätta!

Wictoria som fyller år kommer att få sitt livs överraskning i morgon, men det kan jag inte avslöja här än. Hon kan ju råka läsa bloggen och detta är väldigt hemligt!! Ha nu en fin dag alla! Jobbet kallar och jag måste rusa iväg!!

Inga kommentarer: