söndag 9 november 2008

Fenixmona och många andra är ljusberoende!

Godmorgon alla! Idag är en mycket mörk dag och vi har fortfarande många mörka dagar framför oss innan ljuset återvänder till oss.

Kommer ni ihåg att jag berättade om något som jag fick av våran Biggan, när hon och familjen hälsade på här i Uddevalla? Jag lovade att visa upp denna sak i sitt rätta sammanhang och här är den nu!Denna underbara lampfot av Rosa Ljung är nu utrustad med en vacker skärm som jag fick av Werona i helgen!

En vacker lampskärm som matchade foten helt perfekt!

Denna underbara samling står nu i mitt kök och lyser upp i vintermörkret! Tack Biggan och tack Werona! Idag säger vi också GRATTIS till yngste sonen som fyller 31 år! Hoppas det blir en riktigt fin födelsedag och att presenten kom fram i tid! Ha nu en fin dag alla så återkommer jag i kväll med fler bilder av det som lyser upp i mörkret just nu!

Inga kommentarer: