tisdag 11 november 2008

Fenixmona visar och berättar mer från i söndags!

Nu är det redan kväll och min goa säng drar, men först ska jag berätta resten från vår fina söndag.

Både André och Tobbe var mäkta imponerade över bilarna vid Glimmingen. När vi kom höll Espen på med Christoffers kart som inte ville gå som den skulle göra.

Då passade farmor/mormor på att fotografera de tre kusinerna, fast Tobbe såg inte så förtjust ut över detta.

Till sist blev i alla fall karten i ordning så Christoffer kom ut en runda,

med kusinerna som åskådare i hällregnet! Efter träningen fixade farmor/mormor spagetti och köttfärssås till ett gäng hungriga vargar! Sen var det dax att åka hem för allihop! Som tur var så kom Wictoria upp och åt tårta med far på kvällen, annars hade allt tomheten kommit för snabbt denna söndag.

Min pappa fick äntligen se Christoffer köra i lördags. Det tror jag han tyckte var jättekul och Werona också som fick visa morfar hur duktig Christoffer är på banan.

Med dessa bilder önskar jag nu alla en god natt! Sov gott och ladda batterierna för den nya dagen!

Inga kommentarer: