måndag 24 augusti 2009

Smögen, Uddevalla och Ålesund i Norge!

Vad har dessa tre platser gemensamt? Jo, jag ville varit där i lördags! Det var ju dess värre en omöjlighet att vara på dessa tre platser på samma gång, även för en Fenix.

I Norge lyckades barnbarnet Christoffer med en fantastisk körning. När 12 varv återstod gick gasvajern av, men Christoffer lyckades få tag på den och rattade, med en hand, in sin kart på en 4:de plats! Helt fantastiskt!

I Uddevalla var det en stor träff för alla veteranbilsvänner. Den stora cruisingen genom stan, vid 17-tiden, skulle jag velat se! Tyvärr kom jag inte hem förrän sent på kvällen så jag fick nöja mig med att plåta lite från taket på Willys.

Min lördag tillbringade jag i Kungshamn och Smögen.

Det var en fin dag, så jag ska inte klaga, men visst vore det bra att få vara en amöba ibland!?

Idag kan ni klicka HÄR så får ni hänga med på en helkväll på Surf Bar i Side!!Keep on smiling!!

Inga kommentarer: