tisdag 25 augusti 2009

Börja om från början

börja om på nytt, varför ska vi sörja siffror som har flytt? Ja, riktigt så var väl inte sångtexten en gång, men det var i alla fall dessa strofer som for genom mitt huvud idag!

Oavsett si eller så många sidvisningar, så är vi bra som vi är! Vi har ju trevligt här på bloggen och jag tycker det är jättefint att få ta del av andras vardag och ibland också bekymmer. Fast visst tycker jag det är roligt när jag ser att det kommer alltfler besökare till min Turkietblogg som senaste månaden hade nästan 3000 besökare. Det tar vi och firar med en riktig turkisk tårta, fotad av Bettan.

Tag en smakbit och njut sen av denna tisdag! Själv sticker jag iväg till jobbet, pigg och utvilad, färdig för nya duster! Ha en fin dag alla och le mot världen så ler världen mot dig!!

Inga kommentarer: