onsdag 12 augusti 2009

Inte alltid så att det går att välja!

En liten snabbrepetion lovade jag igår, om hur jag grundlade min nuvarande övervikt. För två år sen var jag normalviktig, rörlig och pigg och skrev nedanstående rader.

Nu är det inte långt kvar! På onsdag i nästa vecka är det
Vårruset. Inget märkvärdigt alls egentligen, jag går och springer
avsevärt längre sträckor än dessa 5 kilometrar, ändå har den
lite väl uppskruvade förväntningsstämningen gjort mig pirrig.
Fast egentligen är det ju bara kul. !(Maj 2007)

Vilken stämning! 6 400 glada och uppspelta människor!
För mig var det första gången men absolut inte sista.
Vår Ruset i Vänersborg var en riktig höjdare. Tur med vädret
hade vi också. Efter ett par dagars regnande så sprack det upp
mellan molnen och blev riktig fint väder. Solen sken ikapp med
alla glada och pigga människor. Vi var 13 stycken som deltog
från min arbetsplats, en siffra som jag hoppas stiger till nästa
år. Till dig som ännu inte varit med vill jag bara säga: Häng
med nästa år det var jättekul!(Maj 2007)

Något nästa år blev det inte för mig och varför ska jag berätta i nästa inlägg. Ha nu en fin dag alla! Keep on smiling!

Inga kommentarer: