måndag 17 augusti 2009

Nu har jag landat i mitt hägn!

Halva veckan är gjord, så sa jag alltid förr, när måndagen var avverkad. Vi jobbar ju till 18.00 på måndagar och det kan ibland kännas lite långt så där direkt efter helgen.

Idag har det hur som helst, känts fint på jobbet. De flesta av kollegorna är tillbaka och det känns som det plötsligt börjar att bli lite mer ordning på det hela. Så är det ju också givetvis för det är ju aldrig helt bra när bemanningen är liten.
Fast vi har haft väldigt duktiga vikarier hos oss, även denna sommaren, de är guld värda. Jag tycker det är så roligt att möta dessa unga engagerade människor och jag imponeras av hur lätt de tar in våra arbets-uppgifter, inte minst datajobbet. De är helt enkelt suveränt duktiga!
Ja, egentligen så skulle jag ju bara tala om att...jag är hemma nu!

Inga kommentarer: