torsdag 27 augusti 2009

Redan fredag...igen!!

Nyss var det måndag, tiden rusar iväg! Känns ibland som jag inte riktigt hänger med i svängarna. Igår kom jag inte hem från jobbet förrän nio på kvällen och då var det bara att dyka i slafen direkt!

Jag fick många fina kommentarer på gårdagens inlägg och mina funderingar på svininfluensan. Hinner inte runt bland er alla idag men jag kommer...En kommentar vill jag förmedla här, för detta budskap är mycket viktigt!!! Kommentar av "Kerstin" (): Det värsta är att många är mer rädda för vaccinet än för influensan och följdaktligen inte tänker vaccinera sig! Det finns många små barn och äldre som inte kan få vaccinet och de behöver att vi andra vaccinerar oss för att smittrisken ska bli mindre.

Nu har min dag startat och jag ska strax iväg till jobbet! Idag hoppas jag att jag kan sluta i normal tid för jag ska iväg och inhandla en alldeles speciell grej, vad det är ska jag berätta när jag köpt det! Ha nu en fin dag alla! Tänk på att varje dag är en gåva och förvalta din gåva väl!

Inga kommentarer: