torsdag 6 augusti 2009

En sjuk Fenixmona önskar redan nu Godnatt!

Vaknade mitt i natten och hade svårt att andas, det gjorde ont. Vid 5-tiden var jag uppe och tog ett par Magnecyl och sen intog jag sängen igen. Gubben är på bättringsvägen men nu är det mig de där attans virusen har gett sig på!

Så här såg det ut i går kväll när vi tog en kopp kaffe innan sista etappen till Uddevalla.

Kvälls-och nattbloggare har alldeles egna bloggpass har jag förstått. Många intar sängen alldeles efter 24-tiden, då nattbloggarna precis har kommit igång. Sen vid cirka fem på morgonen kommer de tidigaste morgonbloggarna, de som brukar hävda att de har väckt tuppen. Då har nattbloggarnas skara börjat att tunnas ut. Så här kommer mitt GODNATT till er alla och också ett litet godmorgon ifall någon annan väcker tuppen i morgon!

Så här ser det ut i morgon bitti om ni är vakna i tid och kan se soluppgången! Kram på er alla och suss gott!

Inga kommentarer: