lördag 21 februari 2009

Fenixmona tänker njuta ohämmat idag!

Det är så härligt att få rå om sina kära, så detta blir dagens enda inlägg! Jag fick så fina awards av Wolf Mother Earth och Justine idag, ni ser dem i sidkolumnen. Tusen tack till er båda! Dessvärre tryckt jag fel någonstans så de andra i sidkolumnen försvann. Jag får försöka att få dit dem igen, fast inte idag!

Nej, idag ska vi dra ner på stan allihop!Det gjorde vi ju i somras också och sen på julmarknaden, men idag ska vi till vår jättestora secondhandaffär! Sen ska vi köpa semmelkrans! För nu finns de att köpa och jag ska fotografera och visa upp denna fantastiska skapelse sen!! Efter stadsutflykten ska jag laga till Hebbes fläskfilé, ett underbart recept som ni hittar hos Farfar Hebbe! Ha en fin dag alla! Tag väl vara på din dag och tänk på att den inte går i repris!!

Inga kommentarer: