söndag 15 februari 2009

Fenixmona önskar alla en fin dag!

Godmorgon i alla stugor! Idag har kämpat för att få ut inlägg men det är en ojämn kamp, de har försvunnit på löpande band! Jag är oxå ohjälpligt efter med att besvara alla fina kommentarer! Hur jag än kämpar så har jag lika många kvar!! I lördags träffade jag flera av mina barn och barnbarn och det är alltid lika roligt!

Här sitter Tobbe och Eliza, hårt koncentrerade på middagsmaten!

De är ju så underbart fina dessa ungar! Precis lika fina som pappa och hans Margareta som vi också hann med att hälsa på i lördags!

Jag försöker att räcka till för dem alla! De blir ju så glada när vi kommer och det är ju så himla roligt! I lördag kom därför hem sent. Dök i säng men fick bara sova en halvtimma så var det dax för jobb. Nu är det redan måndag och jobbet kallar igen! Ha en fin dag alla och njut av din dag!

Mitt vintervackra men kalla Väjern!

Inga kommentarer: