onsdag 11 februari 2009

Fenixmona frestar igen!!!

Okay, nu ska jag göra ett nytt försök med den utmaning som jag fick av MICKIS i morse!

1.Vem ska ligga etta på metrobloggen?

En alldeles vanlig, trevlig vardagsblogg, tätt följd av alla andra trevliga vardagsbloggar!

2.En hemlighet som du har?

Jag har inga hemlisar!

3.Tre saker du skulle köpa om du hade pengar?

Bra, boende till alla mina barn. Ett hus eller stor lägenhet i Turkiet som alla barnen kunde nyttja också. Sen skulle jag köpa en resa så hela släkten kunde följa med, både ung och gammal! (Fick nog ha ett eget charterplan då)

4.Önska dig?

Jag önskar att alla barn och barnbarn var friska!

5.Jobbar du med de du vill?

Jag trivs med mitt jobb, men hade jag varit yngre skulle jag läst vidare till läkare.

6.Ville bli som liten?

Drömmen som barn var att bli bondmora.

7.Fobier?

Höjder och halka!!!

8.Dåliga sidor?

Min envishet är på både gott och ont.

9.Positiva sidor?

Det är nog just det, att jag alltid hittar något positivt i allting!

Detta var utmaningen och jag vill själv vidare utmana dessa:

Tingeling på Hyttabytt

Tjidtjie

Biggan

Sita

Fingerfärdig

Nu hoppas jag bara att detta inte också försvinner!

Inga kommentarer: