lördag 28 februari 2009

Fenixmona ser en blå himmel och sol!

Här i Uddevalla var det minus 7,5 grader när jag steg upp! Nu är det redan uppe i minus 3 grader och det stiger snabbt! Solen strålar från en klarblå himmel!

SMHI har hotat med snö igen, men jag hoppas verkligen att de får FEL denna gång! Vi ska iväg ut till kusten och jag hoppas vädret håller i sig så här, så min lilla digitala kompis får jobba lite!

Jag fick ju lite fina bilder sist vi var iväg och hoppas ju på det samma idag! Vi har bestämt oss för att äta bröllopsdagsmiddagen i Hunnebostrand idag och kanske vi kan få lockat med oss pappa och hans Margareta. Det hade varit jättekul!

Hoppas, hoppas! Det är så underbart att ha dessa båda gamla kvar och jag vill ju få träffa dem så ofta som det bara går. Nu åker vi strax härifrån och jag önskar er alla en jättefin dag! Le mot de människor du möter och du får leenden tillbaka!

Inga kommentarer: