onsdag 25 februari 2009

Fenixmona i gyllne skor!

Nja, snarare fotriktiga och gåvänliga, ett par riktiga Adidas. Jag köpte dem igår, för nu är det plusgrader och snart är all is borta på vägarna. I det närmaste borta är också min avskyvärda hälsporre så nu, äntligen, kan jag börja att gå ordentligt igen!!

Helst vill jag ju leva mitt liv, barfota och utan strumpor och skor, men det låter sig ju tyvärr inte göras! Skulle nog bli kallt med tanke på dagens 2 plusgrader och regn. Jag har fått en fin snölykta att lysa upp med och tackar Företagarskan för den vackra. Tusen tack vännen!
Jag vill ge denna vidare till så många här på bloggen för att lysa upp lite för er alla! Idag är det en lysande dag för mig och gubben minsann...vi har bröllopsdag idag! Någon som vågar gissa hur många år vi varit gifta?

Ett helt fång tulpaner får min älskling här idag! Han är värd ett helt hav av dem!! Vi ska emellertid inte ge varann några blommor idag, för vi är aldrig hemma och får njuta av dem...Nej, vi ska bjuda varann på en riktigt fin middag någonstans i helgen! Bara att hoppas att jourtelefonen kan vara tyst så vi får avnjuta den också...Ha nu en underbar dag alla! Njut av regn och plusgrader, det visar att vi är på rätt väg!!!Mot våren!

Inga kommentarer: