tisdag 17 februari 2009

Fenixmona bjuder på kalla fakta!

Nu duggar det utmaningar till höger och vänster och lite överallt. Visst är det kul ibland men oftast räcker ju dessvärre inte tiden till! Företagerskan vill försäkra sig om att min hjärna är uppvärmd och det är den ju förståss! Säkert överhettad vid det här laget!

Skriv upp 5 ting jeg er avhengig av og videre utfordre/utmane 5 andre bloggare.

1. syre 2. vatten 3.kärlek 4.familj 5.vänner Detta är viktigt för mig! Vad är viktigt för dig?

Vännen Biggan vill veta vilken mat som är äckligast. I och för sig så har jag blivit upplärd att ingen mat är äcklig, fast det håller jag inte med om. Så här får ni min lista!

1.Sill och rå fisk!

2.Honung

3.Konserverade myrägg

4.Tailändsk whiskey

5.Aphjärna skulle jag inte heller klara av!

Så där det var två utmaningar på en och samma gång. Det kallas för att rationalisera! Som vanligt utmanar jag alla som känner att ni har tid och lust att göra dessa!

Inga kommentarer: