lördag 14 februari 2009

Fenixmona startade tidigt idag!

Godmorgon, godmorgon i alla bloggstugor denna kalla ALLA HJÄRTANS DAG! Här i Uddevalla har vi -6,5 grader men det ser ut att bli en lika fantastisk dag idag som igår!

Igår sken solen från en klarblå himmel, hela dagen! Igår fick jag så äntligen skickat in ett grattis till Wictoria för att publiceras i vår tidning Bohusläningen.

Wictoria tog ju sin Socialpedagogexamen i januari och började redan den 12 januari sitt jobb som Biståndshandläggare i Kungshamn. Så igår fick hon också sin examenspresent som var en symaskin. Vi hann precis att fika hos Wictoria sen pep min jourtelefon och jobbet tog vid igen! Så igår blev det ingen dator alls här hemma, klockan var över nio innan jag kom hem från jobbet och då var jag trött! Nu är jag pigg igen och skall fortsätta att hälsa på hos er andra!

Inga kommentarer: