söndag 21 december 2008

Söndagskväll i timmerkojan!

Idag har jag haft fullt upp här! Det mesta är klart av det som jag planerat för dagen men jag borde haft mer tid för Rimstugan.se

Många, många vill idag ha rim till sina julklappar. Själv tycker jag det är jättekul med rim, inte bara till jul. Jag skriver gärna ett rim på presenter också, det är kul!!
Besök Rimstugan. se du också! Vill du se mina rim så klickar du bara på länken här nedanför http://www.rimstugan.se/rimmare/fenixmona-15206.html

Då kommer du direkt till mina rim. Villd betygssätta ett rim så klickar du bara på rimmets överskrift/namn då får du upp en sida där du kan ge poäng. Vill du rösta på mig så skicka ett/flera sms till 72550 och skriv: Rim 15206...Kostnaden per sms är 5 kr och pengarna går oavkortat till BRIS

Inga kommentarer: