onsdag 3 december 2008

Min tid räcker inte till!

Jag är jätteglad för alla utmaningar och utmärkelser, tro inget annat! Självklart vill jag ju också vara med och leka men tiden räcker bara inte till! Jag jobbar, för det mesta mer än heltid, ibland 12-13 timmar per dag. Just nu vill jag också skriva rim i RIMSTUGAN för det tycker jag är jättekul! Sen vill jag självklart svara på alla fina kommentarer och hälsa på hos er andra bloggare, för det är också jättekul! Sen finns det ju andra saker som städning och tvätt m.m.Så  hur ska jag hinna med allt! Tar gärna emot tips och råd! Men inget av det jag just nu gör kan uteslutas!!

Denna fina utmärkelse glädjer mig väldigt mycket och jag hoppas att ni alla fortsätter att tycka om min blogg, även om jag inte just nu skriver alla namn och länkar. Det blir mer sådant när jag får mer tid över.
Även denna fina har jag fått till mig och jag bugar och tackar! Lyfter käckt på tjänstemanskepsen! Själv vill jag ge dessa utmärkelser till alla bloggare för nog tycker jag att alla är unika och intressanta ur en massa olika perspektiv! Ha en fin dag alla! Tag vara på dagen och varann!

Inga kommentarer: