söndag 21 december 2008

Å´så mycket utmaningar...

Det är inte alls så att jag inte känner mig mycket hedrad av att få utmaningar. Jag vet ju då att ni ser mig, ni läser min blogg och det glädjer mig jättemycket! Just nu har jag tackat nej överlag att delta för jag hinner inte med allt jag vill göra just nu! Fast idag fick jag en kort utmaning av KINA som går ut på att beskriva hennes blogg mer ett enda ord. Så okay! Jag läser din blogg för att den är UNDERHÅLLANDE.

Så här såg det ut hos oss idag vid frukosten. Alla ljusen brinner nu i adventsstaken.

Ha en fin sista adventssöndag alla! Nu måste jag i alla fall, fast under motstånd, sätta igång med några "måsten". Jag ska fixa till 9 kg revben, griljera 3 skinkor och göra 2 Cheesecake...så alltså måste jag lämna er en stund...även det under motstånd!

Inga kommentarer: