måndag 15 december 2008

Så var det då kväll igen men jag är glad ännu!

En liten kort hemmasejour innan det är dax för jobb igen. Dagen idag blev bra, fast jag trodde strax före 10 idag på förmiddagen att det skulle bli en struldag. Det blev det inte! De kom från IT-avdelningen och bytte ut min dator, både hårddisk och skärm. Det gick förvånansvärt bra. Visst tog det en stund innan jag fått ställt in allt och fått en skrivare inkopplad, men sen fungerade allt som det skulle! Jag har fått en stor skärm så jag ser ordentligt! Så glad jag blev för detta! Jag är ju blind på ett öga och det andra ligger väl på ca 65-70% med lins och det försämras ju hela tiden. Inte finns det starkare lins heller så det har varit lite bekymmersamt ibland. Men nu ser jag bra på jobbet också!!Vilken glädje!!

Inga kommentarer: