lördag 13 december 2008

Nu drar vi strax iväg med granen!

Idag åker vi till Hunnebostrand med julgran! Vi ska ha en Kungsgran till Johnny och hans familj. Själv har vi ingen riktig gran längre och det är jag helt nöjd med. För otaliga är de vackra rumsväxter som har dött en kvalfull död av julgranen. Numera slipper jag att kasta ut halva växtbeståndet ihop med granen!

Min pappa skulle också kommit till Johnny idag men han mår inte bra. Har haft väldigt ont i en höft och det har tydligen förvärrats så vi måste se till pappa en sväng också. Så direkt efter maten hos Johnny idag så åker vi ner till pappa.
Här är min pappa med två av barnbarnsbarnen i november då vi var på Glimmingen.

Jag hoppas få en liten stund emellan idag och få överlämna en liten gåva till lille Benjamin som såg dagens ljus i början av denna julmånad. Mamma Patricia skall väl få en liten praktisk inflyttningspresent också.

Werona och familjen kommer också till Hunnebostrand idag för att se på nytillskottet. Sen fortsätter de hit i kväll, så vi kan gå på gammaldax jultorg i Uddevalla i morgon. Så ser min dag ut! Hur blir din? Ha nu en underbar fin Lucia allihop!

Inga kommentarer: