onsdag 24 december 2008

NU är vi där, dagen som alla väntat på är här!

JULAFTON! Denna dag som så många har arbetat och slitit för, är nu här. För mig är det min andra julafon detta år.

Vi hade julafton med Wictoria och Christian igår, för idag ska vi ha en "knytkalas-julafton" hos Rebecca och där ska vi bara ha billiga små grejer i säcken, grejer som kan passa för vem som helst. Alltså hade vi julklappsutdelning igår.

Alla var nöjda och glada, men mest överraskad blev allt gubben!

Han bjöds nämligen till Göteborg för whiskeyprovning! Visst har tomtemor goda ideér ibland! Idag är sista tävlingsdagen i Rimstugan! Detta tävling är orsken till att jag inte haft tid med min blogg. Det kommer att bli bättre! Jag kommer också att från och med i morgon besvara ALLA underbara kommentarer jag fått från er alla! Men just nu är det bara Rimstugan som gäller! Gå in och se mina rim http://www.rimstugan.se/rimmare/fenixmona-15206.html  Jag behöver ert stöd!! Varje sms kostar bara 5 kronor och behållningen går oavkortat till BRIS!

Inga kommentarer: