lördag 13 december 2008

Luciadagen går mot sitt slut!

Vi har haft en jättefin dag idag! Kom till Hunnebostrand strax efter 13 idag och då hade vi fått tag på en väldigt fin Kungsgran. Hos Johnny väntade ett härligt litet julbord och till min stora glädje kom också Werona och hennes familj dit. Tiden går ju bara så himla fort när man har trevligt tillsammans och jag ville ju också hinna med att besöka min pappa och hans Margareta, så vi hann dessvärre inte med att hälsa på hos Patricia och lille Benjamin.

Denna lilla dress med tillhörande sockor och nattmössa fick lille Benjamin. Hans lilla moster Eliza tog med sig paketen upp då jag inte hann själv.
Här är lilla moster Eliza förra sommaren då hon var i vattnartagen i sin fasters trädgård. Nu är vi i alla fall hemma och skall se på en film tillsammans med Werona, Espen och barnen. I morgon innan de andra vaknar så skall jag hälsa på i alla stugor och se hur ni haft det denna dag! Godnatt alla och sov gott!

Inga kommentarer: