söndag 28 december 2008

Godmorgon denna alldeles vanliga måndag!

Här i Uddevalla har vi en väldigt kall måndagsmorgon med -7,5 grader. Nu kallar jobbet och jag måste ut, fast idag har jag det ju väldigt bra förspänt. Gubben är ledig och skjutsar mig till jobbet, inte illa! Tids nog får jag åka buss igen.

Här i Uddevalla finns ingen snö och det är ju heller ingenting som jag saknar. Fast visst vore det väl roligare för alla jullediga barn om de fick tumla om i backen lite tillsammans med sina jullediga föräldrar. Ni som tycker att min nyårssida har blivit väldigt fin, ska gå in HÄR! Hälsa på hos EWA som har hjälpt mig med att göra sidan! Tusen, tusen tack Ewa! Massor av kramar till dig!
Ha en underbar dag alla! Le mot världen och världen ler mot dig! Var rädd om din dag och förvalta den bra!

Inga kommentarer: