söndag 28 december 2008

Jag fick också julklappar

Hade väl inte räknat med något speciellt men till min stora glädje så fick jag också julklappar! Chokladaskar fick jag flera stycken. Sen fick jag presentkort och Trisslotter.

Genomgående var att det var sådant som jag kunde använda för mitt välbefinnande.

Som denna fina reseväska fylld med olika Schollprodukter som jag fick av Weronas familj.

Från Wictoria och hennes pojkvän fick jag SPA-lampor som lyser i mitt badvatten.

Fast gubben kan ju få bada med mig så blir det ju dubbelt så mysigt, eller hur?

Från gubben fick jag denna apparat som jag faktiskt önskat mig! Fast det ingick ingen hantverkare, IT-tekniker, i detta så...Så mycket grejer! För 10 minuter sen fick jag telefon, så nu är vi bortbjudan på nyårsafton också...Himla kul!!!

Inga kommentarer: