måndag 11 februari 2008

Metroflowers of course!

Tusen tack Biggan och Tingeling för nomineringen och att ge en award till mig. Jag blev väldigt glad! Jag vill också ge en award, men det blir inte enkelt, för ni är ju så många fler som jag vill ge detta till, än 10!!

Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times.”

And here are the nominations!

Biggan

Tingeling

Tjidtjie

Bitte

Kastrullhexan

Michelangelo

Bloggerinnan 

Karpstryparn

Syren 

Beckis

Oj, oj, oj så svårt detta var! Jag tycker ju så mycket om så många och alla ger ni så mycket till mig! Till alla er som inte blev nominerade denna gång vill jag ge ett helt fång av blommor!

och om jag bara kunnat så skulle jag plockat er allihop!

Inga kommentarer: