lördag 9 februari 2008

Fenixmonas önskan för dagen...

Idag önskar jag att vi alla skall få njuta av en fin vårdag och jag hoppas att ni alla har något fint att se fram emot! Själv har jag massor med revligheter framför mig denna lördag.

Först av allt så ska vi nu till yngste sonen. Lille barnbarnet Victor fyllde 7 år i måndags och idag ska han uppvaktas. Jag har köpt en häftig Spiderman-apparat, något slags helikopter, med olika finesser. Inte för att jag vet hur detta fungerar, men det fixar Victor, det är en smart liten kille.

Sen äter vi lunch och kalasar lite med son och barnbarn innan vi åker vidare till nästa uppvaktning.
I eftermiddag uppvaktas båda systersönerna. Marcus som tagit examen berättade jag om häromdagen, men vi ska också uppvakta Sebastian idag. Det är min yngsta systerson som denna månaden fyller 18 år. Han ska få ett par tröjor, som jag tror att han kommer att gilla!
Jag önskar er alla en riktigt trevlig lördag och att vi alla gör det bästa av dagen som är! Le och världen ler mot dig!

Inga kommentarer: