söndag 10 februari 2008

Hundar och smörgåstårta

Denna fantastiska smörgåstårta hade min syster gjort till uppvaktningen av de båda sönerna. Den var lika god som den ser ut! Tyvärr missade jag att ta kort på mockatårtan som var i ungefär samma storlek och även den underbart god!

Min syster har två hundar och två katter. Kissarna valde att hålla sig undan igår för hundsällskapet utökades med två hundar till.

Detta är syrrans äldsta vovve, gamle BALOO, som inte riktigt orkade med unghundarnas vilda lekar, så han la sig tillrätta i soffan.
Riktigt slö och slapp som ni ser!
Inte konstigt alls med både, husets NORA och brodern GIZMO på besök.
Sen blev det verkligen liv i luckan när barnbarnet Elisabeth kom med sin vovsing.

En riktig fin collie!
Fick också knäppt en bild på den nyutexaminerade systersonen tillsammans med sin mor.

Vi hade en underbar dag igår och jag fick verkligen gosats med alla hundar! Jag har ju inte själv några djur längre fast ett hem utan djur känns tomt. Fast detta är ändå mitt eget val, för jag tycker om att resa och vill därför kunna göra det utan oro för djur.

Inga kommentarer: